Ronnie vorbeste despre Dick Johnson

Cei care urmariti Insta-ul nostru sunteti familiarizati cu Ronnie. Cei care au nimerit din greseala pe The Self trebuie sa stie ca Ronnie este un englez ratacit in Finlanda si in acelasi timp managerul barbershop-urilor Dick Johnson.

Ronnie este neconventional pana la extrem si este parca imaginea intruchipata a brandului Dick Johnson – razvratit, pus pe misto dar foarte sigur pe forta lui.

Cu ocazia ultimei noastre vizite in Finlanda l-am rugat sa ne raspunda si la cateva intrebari (de la noi sau care ne-au mai fost si noua puse de clienti).

Stim ca intrebarea este banala dar este totusi de interes: cum v-a venit numele Dick Johnson?
Johnson nu a fost neaparat gandit sa fie doar un nume cat o declaratie. Cine este Dick Johnson?? Dick Johnson este linia fina dintre decadenta si lux. Este tanarul care si-a facut singur milioanele, fumeaza, bea si petrece toata avearea in timp ce poarta haine de designer…si apoi o ia de la capat saptamana urmatoare.

Marius (unul din partenerii The Self) este destul de religios si accepta destul de greu cateva din produsele voastre. Nu ti-e frica ca vei arde in iad?
Sa ard in iad? Nu traim cu toti deja acolo? Abia am cateva clipe acasa in care nevasta-mea nu imi face viata un iad.

Cum gestionati publicitatea negativa, reactiile adverse?
Orice publicitate este publicitate buna, nu? GRESIT. Cea mai virala reclama este cea negativa. Nu suntem genul care se feresc de critici – constructive sau menite sa ne abata. Noi stim ca suntem pe drumul cel bun.

Indraznesc sa spun ca ati gasit leacul pentru testicule iritate. De aceea, acum inteleg ce voiai sa spui cu tricoul “Iisus nu a murit, ci doar si-a schimbat numele in Dick Johnson”. Dar chiar si Iisus are nevoie de miracole noi din cand in cand. Planuiti deci vreun produs nou? Ronnie de la Dick Johnson

Iisus a facut miracole pentru a-i vindeca pe bolnavi sau poate doar ca sa demonstreze ca e meserias. Noi suntem mereu atenti sa ii observam pe cei la nevoie. Avem deschiderea necesara pentru a le aduce alinare. Daca este nevoie, noi vom veni.

Unchiul (Uncle’s) este un personaj foarte interesant. Spune drept: inca mai faci terapie?
Terapeutul meu avea nevoie de terapie astfel ca s-a dus la terapie. Dar terapeutul lui avea si el nevoie de terapie. Daca ma gandesc mai bine, as putea spune ca sunt intre terapii acum.

Care sunt cele mai vandute 3 produse?

Oxigenul, chestiile alea crocante din supa si Marele Zid Chinezesc. Pentru toate ne poti multumi noua.

Aveti mult succes si in SUA. Iancheii au preferinte diferite?

Mai mare este mai bine, spun ei. Dar ca finlandezi, ce ne lipeste in marime compensam prin efort…si grosime.

Ce s-a intamplat cu uleiurile pentru sex? Zi-ne ca vor reveni pe piata.

Cel mai bine este sa asteptati si sa vedeti, dar intre timp aratati-le doamnelor o fotografie de-a Unchiului si vor fi la fel de alunecoase ca untul topit.

 

Sper ca v-ati facut o idee despre Ronnie. La fel este si Dick Johnson – un brand, o declaratie puternica. Va asteptam in frizerii sau pe theself.ro