Livrare gresita – lipseste produsul

Luni a fost o zi foarte incarcata. De vineri pana azi s-au adunat foarte multe comenzi.  Unele erau cu produse variate, cateva cu adrese neclare, cateva cu locatii in afara retelei Fan si tot asa.

Avand un timp relativ limitat de procesare a comenzii, se pot strecura diverse erori. Asa se intampla ca am ajuns sa dezamagim chiar unul din clientii nostri fideli.
Daniel (nume fictiv, ales pentru a proteja identitatea lui Andrei) in loc sa ii expedieze omului produsul dorit, i-a trimis total altceva.  ceva tot pentru barba, ceva mai scump, dar nu ce s-a cerut.

Partea buna pentru clientul (care a fost super ok si intelegator) este ca i-am oferit produsul gratis.
Partea proasta pentru noi este ca s-ar putea sa fi ramas dezamagit si sa nu mai revina pe situl nostru.
Partea proasta pentru Daniel este ca acum l-am repozitionat. L-am promovat ca sa nu isi dea seama de manevra; de azi este Corporate Communication Country Manager. Adica responsabil de Acces Interfon in EMEA (desigur, va mai avea mult de asteptat pana sa avem locatii suplimentare oriunde alt undeva decat unde avem acum sediul).

Acesta este deci un articol util concurentei noastre.  Vor observa astfel ca nu suntem acea masinarie infailibila de care se tem. Articolul este si asadar si o scuza publica adresata prietenului nostru fidel.